Blog Posts - Bangsa Melayu



Umno Kalah Melayu Hilang Kuasa? Fakta atau Auta?

Apakah benar jika Umno kalah dalam Pilihanraya ke 14 nanti, melayu akan hilang kuasa? Fakta atau Auta? Tengok video dibawah.
by Kedah Ke KL - MctHeory on Dec 13, 2016

INFO! Video Panas Untuk Orang Melayu!! #1Melayu

Hiasan semata..Atas tu untuk tengok saja.. videonya kat bawah ni..Apa macam.. tak rasa bangga ka jadi Bangsa Melayu yang beragama Islam.. such a perfect thing!!
by Kedah Ke KL - MctHeory on Jan 1, 2014

D'OH! Homer Simpson pun tepuk dahi

.Ada satu cerita yang selalu buat aku gelak geli-geli. Selalu bila aku rasa sedikit tension aku cuma ingat balik cerita lucu yang seperti ini. Kenangan lucu sewaktu Ryan dengan kawan baiknya Nabil belajar di UK. Semasa Ryan belajar di sana, adalah...
by Ladivalabelle on Mar 18, 2011


Trending Topics

Close