Blog Posts - Banjir 2014



Pusat Pemindahan Banjir

As salam wb.t Alhamdulillah...dah tiga malam emy menumpang di rumah kawan berdekatan dengan kuarters sekolah.  Hehe...kiranya ini lah pusat pemindahan banjir.wee~ Sebenarnya pusat pemindahan banjir di kawasan ni sangat jauh dan emy yakin...
by Dunia Emieysandra on Jan 23, 2015

Hujung Tahun 2014 Dan Harapan Untuk Mangsa Banjir

Pertama , saya mulakan dengan ucapan takziah dan simpati kepada mangsa-mangsa banjir terutama yang berada di Kelantan. Setakat hari ini bilangan mangsa yang terlibat sudah melebihi 100 ribu orang. Ini bukan satu angka yang kecil. Saya hanya mampu ber...
by faizalehsan.com on Dec 29, 2014

Bantu mangsa banjir

Bismillahirrahmanirrahim..As salam... Dalam keadaan bencana sekarang, mesti ramai yang tak senang duduk.  Anak-anak yang jauh dari kampung halaman risaukan ayah bonda di pusat pemindahan banjir. Airmata mengalir melihat apa yang ditayangkan di...
by Dunia Emieysandra on Dec 28, 2014

Catatan bencana 2014

Bismillahirrahmanirrahim...As salam... Mata tak dapat lelap jadi emy capai laptop. online pasal berita banjir,layan gosip jap.  Kepuasan.  Setiap hari,setiap masa,setiap jam saat detik pergi mana pun orang bercakap pasal berita banjir.
by Dunia Emieysandra on Dec 27, 2014

Pray for Kelantan.

Bismillahirrahmanirrahim...As salam... Hujan dah beberapa hari tak berhenti. Alhamdulillah, kampung emy memang tak kena banjir..sawah bendang dekat rumah ni dah memutih air..macam laut dah tengok sawah tu.  Baca update dari kawan-kawan, kampu...
by Dunia Emieysandra on Dec 24, 2014

Musibah Hanyalah Sementara

bismillahirahmanirahim. sahabatku semua yang dirahmati Allah. bulan januari 2014 tercatat jabodetabek dan kota-kota di indonesia terkepung hujan yang tak henti-hentinya, pagi hujan sore hujan malam hujan sehingga sungai-sungai disepanjang jalan yang...

Musibah Hanyalah Sementara

bismillahirahmanirahim. sahabatku semua yang dirahmati Allah. bulan januari 2014 tercatat jabodetabek dan kota-kota di indonesia terkepung hujan yang tak henti-hentinya, pagi hujan sore hujan malam hujan sehingga sungai-sungai disepanjang jalan yang...


Trending Topics

Close