Blog Posts - Friendzone



The Other Side

Sabtuuuuu !!! Yoik, berarti sekarang waktunya kita #Ngomongin Lagu dong ya. Nah, karena Minggu kemarin gue udah absen nulis buat #Ngomongin Lagu ini, jadi sekarang nggak perlu berbasa-basi lagi deh. Langsung aja, pada kesempatan kali ini gue mau memb...

The Other Side

Sabtuuuuu !!! Yoik, berarti sekarang waktunya kita #Ngomongin Lagu dong ya. Nah, karena Minggu kemarin gue udah absen nulis buat #Ngomongin Lagu ini, jadi sekarang nggak perlu berbasa-basi lagi deh. Langsung aja, pada kesempatan kali ini gue mau memb...

Pacaran Dengan Sahabat? Ini Manfaat nya !!

Pacaran Dengan Sahabat? Ini Manfaatnya !! - Masih seputar sahabat, pada kesempatan yang lalu kami telah membahas bagaimana cara menghibur sahabat yang sedang putus cinta, dan kali ini masih seputar sahabat yaitu bagaimana jika Anda mencintai dan berp...
by Cari Jodoh Yuk on Mar 8, 2016

Friendzone prophecy has been foretold

The post Friendzone prophecy has been foretold appeared first on Funny Dirty Adult Jokes, Pictures Memes, Cartoons, Ecards, Fails | Jokideo humor blog.

Friendzone backup plan

The post Friendzone backup plan appeared first on Funny Dirty Adult Jokes, Pictures Memes, Cartoons, Ecards, Fails | Jokideo humor blog.

Cara Agar Kamu Terhindar Dari Friendzone

Cara Agar Kamu Terhindar Dari Friendzone - Friendzone seringkali menjadi mimpi buruk buat Anda yang sedang melakukan pendekatan pada si doi. Friendzone merupakan tanda bahwa cinta Anda bertepuk sebelah tangan dan si doi lebih nyaman dengan status tem...
by Cari Jodoh Yuk on Aug 24, 2015

Visita Villa Mistad (o la isla del Friendzone)

Bienvenido a Villa Mistad donde no existe el amor o mejor conocido como la isla del Friendzone. Paradisíacas vistas panorámicas de lo que nunca será y cómodas habitaciones llenas de esperanza. Aquí contamos con paquetes de viaje para los gustos...
by Divergentemx on Aug 19, 2015

Ang Sumpa Ni Shaots

Bago pa man naging sikat ang salitang Friend Zone, at bago pa sumikat yung palabas ni Ramon Bautista sa YouTube na Tales from the Friendzone, isang kahindik-hindik na kaganapan muna ang mangyayari sa isang lalake na nag-aaral noon sa kolehiyo. Isang...
by The Wasted Wanderer on Jun 16, 2015

Sahabat Lawan Jenis

Well, ini adalah salah satu topik yang menurut gue nggak ada abisnya buat dibahas. Sahabat itu identik dengan mereka yang sesama jenis. Banyak yang beranggapan, sahabatan lawan jenis = mustahil. Why? Soalnya, kemungkinan salah satu ngarep duluan itu...
by Diary Khansa on Jun 3, 2015

Friendzone is like

Friendzone is like is a post from: Jokideo // Funny Pictures & Funny Jokes Friendzone is like is a post from: Jokideo // Funny Pictures & Funny Jokes The post Friendzone is like appeared first on Funny Pictures & Funny jokes | Jokideo.

Friendzone painting

...
by Funny Pictures on Jan 27, 2015

O soldado que não caiu na friendzone

Parabéns soldado, você honrou todos os homens da face da TERRA!!!A Zuera é igual a tim, é infinity e sem fronteiras! HUEHUEHUEHUEHUEHUE...
by Rotina Tensa on Jun 30, 2014

A tal friendzone...

HAUHAUHAHUAHUAHUUHAUHAHUANão parece mas é violento....Vi no O mortosco...
by Rotina Tensa on May 20, 2014

Friendzone level 99

The post Friendzone level 99 appeared first on Punk'd.
by Punkd on Apr 24, 2014

Isabelle De Leon - Friendzone

After her smash hits '1Week to Move On, Feelingero and Yakap, here is the 4th single of Isabelle De Leon Friendzone from the album LoveZone available in record stores nationwide and on digital format at iTunes, Spinnr, mymusicstore.Director: Michael...
by Latest OPM Updates on Apr 11, 2014

You Can Buy A “Friendzone Eliminator Kit” On Etsy

Just in time for Valentine’s Day!! The kit, which could be yours for $ 35, will “help you go from pining single to happy couple.” It comes with a spell booklet, a candle, and a vial of “Love Drawing Oil” so that you ca...
by TheseNews.com on Jan 30, 2014

Aku Maunya Kita Temenan Aja~

Ceritanya kemaren gue menangin lomba blog yang diadain di regional kota gue. Alhamdulillah, gue diberi keberkahan sama Tuhan. Namanya manusia, dimana ada kesenangan disitu ada pula kesedihannya. Iya, gue sedih. Walau gue menang lomba, tetapi tentang...
by Catatan Madz on Nov 26, 2013

Friendzone level…

Friendzone level… is a post from: Jokideo // Funny Pictures & Funny JokesFriendzone level… is a post from: Jokideo // Funny Pictures & Funny Jokes The post Friendzone level… appeared first on Funny Pictures, Funny jokes and so...

Table Talk: Illuminati, Social Media, & The “Friendzone”!

Meg, Elliott, and Trisha talk the boundaries of the Friendzone, and share super secret secrets of the Illuminati! SOURCEFED SHIRTS!!! http://dft.ba/-4EpA Our… Video Rating: 4 / 5...

Why People Hurry?

RUSHING IS DANGEROUS ANY TIME - ANY PLACE^ - NARA - 515318 (Photo credit: Wikipedia) I’m just sick of seeing people running and rushing to catch a bus or to catch the yellow light to save a couple of seconds. In one week 2 cars almost hit me beca...
by Guide For Life on May 3, 2013


Trending Topics

Close