Blog Posts - Idei De Vacanta

Norocul din Malta. Ep. 2

Continuam ce am inceput aici. In Malta am stat foarte aproape de Valletta. In prima seara am fost sa dam o tura prin oras, prin cea mai mica dintre capitale. Este superba, luminata frumos, cu strazi flancate de cladiri dantelate, lume zglobie la alun...

Norocul din Malta. Ep. 1

Stii care este cel mai bun lucru pe care poti sa-l faci cand e urat in Bucuresti (eu stiu ca e urat mereu, dar uneori este mai urat decat de obicei)? Sa pleci in Malta, sa faci baie, sa mananci tocana de iepuras si covrigi cu miere neagra si sa te ui...

Povesti din Bremen si Luneburg

Tin minte ca tatal celei mai bune prietene din copilarie ne-a urcat intr-o iarna pe sanie, a inceput sa alerge cu noi si apoi a eliberat saniuta pe strada pustie poleita cu gheata. Credeam ca n-o sa ma mai opresc. Mi se spune, eu nu mai tin minte, ca...

Despre placeri neasteptate in Hamburg

Mi-a placut Hamburg pentru lumina. Este visul oricarui fotograf. Mi-a placut Hamburg pentru ca seara oamenii stau pe scarile promenadei din port. Este un port mare, industrial, cu sute de macarale si vapoare, sute de barje, un submarin vechi si hale...

2.544 de metri si ceva in plus

Nu vreau sa scriu mult. Nu prea am ce sa va zic. Sambata trecuta m-am trezit la 3 dimineata, iar dupa mai bine de 12 ore, eram cel mai inalt om din Romania. Tot cu Oxigen am plecat spre Varful Moldoveanu (2.544 m). Cred ca am dormit putin in autocar...

Piatra Craiului, cele mai bune galuste cu prune si oroarea din Rasnov

Pe 16-17 august am fost cu Oxigen pe cel mai inalt varf din Piatra Craiului, pe creasta La Om (Piscul Baciului), dar nu despre munte si cat de frumos este o sa va vorbesc, ci despre cat de tampit este romanul. Bine, o sa va povestesc putin si despre...

Croatia si Muntenegru si nimic in plus. Ep. 4

Continuam de aici. Din Hvar am plecat in Muntenegru. Simti diferenta de cum treci granita. Vezi dupa stilul caselor si dupa cum se conduce care este ruda instarita. Prima destinatie a fost Kotor. Poate ca Muntenegru este mai sarac, dar ce-i lipseste...

Croatia si Muntenegru si nimic in plus. Ep. 3

Continuam de aici. Nu am mai stat mult si am luat ferryboat-ul spre Hvar, una dintre cele mai cunoscute insule din Croatia. Aveam in plan sa vedem vreo trei alte insule, dar…lene. In prima zi in Hvar nu am facut altceva in afara de nanel si baie. A...

Croatia si Muntenegru si nimic in plus. Ep. 2

Continuam ce am inceput aici Daca pleci din Dubrovnik spre Split, in drum dai de Zaton si de Konoba Kasar. Konoba este un fel de crasma. Este plina Croatia de konobe, dar la Kasar am mancat o caracatita, ba nu doua, si am gustat un file de ton mai bu...

Croatia si Muntenegru si nimic in plus. Ep. 1

Mi-e asa de lene sa ma apuc de scris si nu pentru ca nu as avea ce sa va spun, ci pentru ca Muntenegru si Croatia sunt in primul rand experiente vizuale. Degeaba va spun eu ca m-am scaldat mai ceva ca Nica,  daca voi nu simtiti sarea pe piele si nu...

Cum se simte Brexitul in iarba de la Wimbledon

Articol preluat de aici. Era o vreme absolut oribila, dar strazile Londrei gemeau de agitatie. Black cab-uri, double decker-ere, lume grabita. Orasul asta nu are astampar, dar prin fereastra masinii care ne luase de la aeroport parea mai pus pe goana...

Cel mai interesant lucru din Santorini

Santorini este una dintre cele mai cunoscute destinatii din Grecia, fotografiile cu celebrul apus fiind la fel de raspandite ca pictorialele din epoca de aur a Biancai Dragusanu. Insula este foarte frumoasa, dar dupa o zi devine plictisitoare, la fel...

TOP 20 de lucruri de facut in Berlin

Dupa ce am scris despre Berlin cat Sadoveanu in Fratii Jderi (numai ca mai bine, evident), fac o lista riguroasa si eficienta ca un motor de BMW cu ce trebuie sa faceti in oras. Mergeti duminica in Mauerpark, cumparati-va nimicuri din imensa piata de...

Dificilul Berlin

Stiti care este problema cu prea multe vizite in Italia? Te strica, ti se obisnuieste ochiul cu o frumusete care are insa un caracter irepetabil. Ei sunt simpatici, zambesti si primesti gelato gratis, savurezi pesto si apusuri in Florenta si apoi aju...

TOP 21 de lucruri de facut in Istanbul

Pentru ca am scris mult aici, o sa incerc sa scriu putin aici ca poate-poate chiar citeste cineva 🙂 1.  Mergeti pe strada Istiklal, principala artera de shopping din Istanbul. Uitati-va la pisici si la tramvaiul celebru. Incercati rahat gratis, d...

Lumile din Istanbul

Seara, intr-o vineri sa spunem. Fac cel putin o ora si jumatate de la aeroport pana la hotel. Orasul asta nu se mai termina. O iau pe strazi inguste, pe scurtaturi. Sunt cornuri aurii la receptie. Cornul de aur. Semn bun pentru tot ceea ce avea sa vi...