Blog Posts - Promosi Shaklee



Promosi Shaklee Disember 2016 Collagen Powder

Selalu cemburu tak dengan kulit baby yang gebu? Tegang saja kan? Sama je masa kita kecil dulu, macam itulah. Tapi bila kita bertambah umur, elastisiti kulit kita semakin berkurangan dan kulit kita semakin kendur. Ini disebabkan oleh bahan dipanggil k...
by Vitamin Cerdik on Dec 1, 2016

Shaker Ekslusif Shaklee Bersama Promosi September 2016

Baru sempat hendak update blog. Terima kasih semua pembaca pada bulan Ogos lalu. Bulan lalu mencatatkan peningkatan trafik yang sangat luar dugaan saya. Terima kasih juga buat semua blogger yang rajin singgah di sini beserta komen. I owe you much. Bu...
by Vitamin Cerdik on Sep 1, 2016

Apa Yang Menarik Promosi Shaklee Jun 2016

Alhamdulillah Mei 2016 berlalu dengan sebuah kejayaan. Alhamdulillah OV grup makin meningkat, insyaAllah saya pun yakin #anahandfriends akan mengorak langkah lebih besar untuk bulan ini dan bulan-bulan seterusnya. Bulan Jun 2016 adalah bulan berpuasa...
by Vitamin Cerdik on May 31, 2016

Tawaran Menarik Sempena Promosi Shaklee April 2016

Alhamdulillah Mac 2016 berlalu sebagai satu pencapaian yang memberangsangkan bagi tim saya. Ramai yang score banyak UV bulan Mac lalu yang melayakkan mereka menerima bonus sekurang-kurangnya RM24. Walaupun nilainya agak kecil, tetapi siapa yang henda...
by Vitamin Cerdik on Mar 31, 2016

PROMOSI HEBAT OKTOBER!

Teks: Norhana MarsomAssalamualaikum w.b.t,Promosi Hebat Oktober | Uihhh, tak boleh nak kata apa dah. Hebat betul promosi bulan ni. Tak pernah laa jadi. Ini kali pertama beli 1 percuma 1 vitamin E tau!Nak tengok testimoni Vitamin E? Meh tengok SINI. S...

Promosi Februari 2015 Sangat Menakjubkan!

STICKY POST!Teks: Norhana MarsomAssalamualaikum w.b.t,Alhamdulillah, masuk sudah bulan Februari 2015. Bila masuk bulan baru, maknanya promosi baru dari Shaklee mesti bertukar. Apa agaknya promosi februari 2015 yang sangat menakjubkan tu ye?Klik gamba...


Trending Topics

Close