Blog Posts - Vacanta

I Amsterdam

În urmă cu o săptămâna ne-am întors din Amsterdam unde am petrecut trei zile memorabile. Capitala Olandei este neîndoielnic, un oraș cu numeroase fațete…  Mulțumită acestei amprete personale, vizitatorii dornici de cultură, decad...
by Spotting on Dec 11, 2016

Norocul din Malta. Ep. 2

Continuam ce am inceput aici. In Malta am stat foarte aproape de Valletta. In prima seara am fost sa dam o tura prin oras, prin cea mai mica dintre capitale. Este superba, luminata frumos, cu strazi flancate de cladiri dantelate, lume zglobie la alun...

Norocul din Malta. Ep. 1

Stii care este cel mai bun lucru pe care poti sa-l faci cand e urat in Bucuresti (eu stiu ca e urat mereu, dar uneori este mai urat decat de obicei)? Sa pleci in Malta, sa faci baie, sa mananci tocana de iepuras si covrigi cu miere neagra si sa te ui...

Bilete de avion sub 150 Ron pentru o minivacanță în ianuarie 2017

Pentru că 24 ianuarie 2017 este zi liberă… de ce să nu profităm de ocazie și să evadăm într-un mini-citybreak într-una din fumoasele orașe Europene? Astăzi sunt ultimele ore în care putem achiziționa bilete de avion cu 20% reduce...
by Spotting on Nov 28, 2016

Spiritul târgului de Crăciun

Tocmai a început perioada târgurilor de Crăciun și ne-am propus să împărtășim câteva din momentele petrecute la trei dintre cele mai frumoase târguri de Crăciun din Europa. În urmă cu doi ani am avut ocazia de a vizita târgurile de Cr...
by Spotting on Nov 27, 2016

Bilete de avion ieftine spre destinații „exotice”!

Cu cât timp înainte cumpărăm biletul de avion? Conform statisticilor, cel mai indicat ar fi cu 3-4 luni înainte de călătorie. Se presupune faptul că marile companii aeriene nu modifică prețul biletelor înainte de acest termen. În primul r...
by Spotting on Nov 26, 2016

26-28 noiembrie: 20% reducere la Wizz Air

În perioada 26-28 noiembrie wizzair.com oferă reduceri de 20% la toate zborurile. Este momentul perfect pentru a achiziționa biletele pentru concediul de anul viitor… Tagged: bilete de avion, reduceri, vacanta, wizzair...

Sfaturile unui copil către părinții călători. Plus cel mai important sfat de la o mamă călătoare.

Sfaturile unui copil umblat prin lume către părinți călători. Plus cel mai important sfat de la o mamă călătoare.
by LumeaMare on Nov 23, 2016

Cum să nu pleci într-o drumeție călare. Despre echitație și turism ecvestru, cu Mihnea Vîrgolici.

Ai grijă pe șaua cui te urci, pe mâna cui te dai. Lecții călare care se pot aplica și altor aventuri.
by LumeaMare on Oct 31, 2016

Viena în trei zile

Viena este una din cele mai elegante și rafinate orașe ale Europei, fiind în topul locurilor vizitate de către amatorii de arhitectură și muzică clasică. Clădirile sale monumentale în stil habsburgic, castelele in stil baroque si rococco au...
by Spotting on Oct 30, 2016

Veneția – artă, mister și romantism

Orașul apelor este alcătuit din 117 de mici insule, 400 de poduri și este străbătut de 177 de canale… Veneția, un oraș unic plin de frumusețe, romantism, istorie și artă contemporană. Cu o colecție de locuri minunate precum Piazza S...
by Spotting on Oct 24, 2016

Thassos… câteva zile în Grecia

Insula de smarald a Mării Egee… locul unde puteți descoperi un mediu natural care vă taie respirația. Localnicii de aici sunt foarte primitori și așteaptă să vă răsfețe cu fiecare ocazie. Fie că doriți să vă relxați pe șezlong la...
by Spotting on Oct 15, 2016

Povesti din Bremen si Luneburg

Tin minte ca tatal celei mai bune prietene din copilarie ne-a urcat intr-o iarna pe sanie, a inceput sa alerge cu noi si apoi a eliberat saniuta pe strada pustie poleita cu gheata. Credeam ca n-o sa ma mai opresc. Mi se spune, eu nu mai tin minte, ca...

Vacanta la peste 3.000 de metri (ep. 3). La Paz, jungla urbana

Auzisem multe despre La Paz, inainte de a ajunge aici. Ca e haotic, ca e periculos, ca e ciudat, dar si ca arata foarte spectaculos. Ca e capitala sau, mai precis, cel mai mare oras al celei mai sarace tari din America de Sud (Bolivia se situeaza pe...
by Imperator travel on Sep 4, 2016

by Imperator travel on Sep 3, 2016

Vacanta la peste 3.000 de metri (ep. 2). Cuzco, capitala incasilor

Am iesit din aeroportul Cuzco. Un soare cum doar la 3.000 de metri poate fi se revarsa peste parcarea aeroportului din Cuzco. Am ajuns! In sfarsit! Si era soare. Ne-am imbarcat in autocar, am remarcat din nou cat s-a extins Cuzco si am tulit-o spre h...
by Imperator travel on Aug 31, 2016

Vacanta la peste 3.000 de metri (ep. 1). De la Bucuresti, in capitala incasilor

Am fost deja in Peru de doua ori. Prima oara, in 2001 in prima mea iesire peste Ocean, iar a doua oara, asta-iarna. Excursiile au fost insa foarte diferite pentru ca si climatul in Peru este diferit. Iarna noastra (vara peruviana, deoarece Peru se af...