Follow

this blog is about news, entertainment, blogging, technology, sports, health, car, photos,humorous and tips

Owner: azizbos

Listed in: Humor

Language: Malay

Tags: blogging, gambar, berita, sukan, informasi

Report it


Site Statistics

Unique Visitors Today:
0
Page Views Today:
0
Unique Visitors this Week:
0
Page Views this Week:
0
Unique Visitors this Month:
0
Page Views this Month:
0
Total Unique Visitors:
113,419
Total Page Views:
210,845
Total Hits Out:
132
Traffic Chart

Latest Blog Posts for azizbos.com

  • Awasi pemakanan anak anda
    on Feb 5, 2012 in Amaran Informasi
    Perhatikan budak perempuan yang berada di kiri sekali dalam gambar di atas..kepada ibu bapa sekalian,sila jaga pemakanan anak-anak korang.jangan main bagi je..takut-takut jadi macam budak ni..sapa yang susah? anak korang jugak......Awasi pemakanan an...
  • Menangkap ikan paus tanpa pukat
    on Feb 4, 2012 in macam-macam
    Alat-alat yang diperlukan hanya buluh runcing,pisau,parang dan tali..tak ketinggalan jugak beberapa orang dewasa yang kuat..haha.....Menangkap ikan paus tanpa pukat...
  • Awas !! mee goreng dibuat dari chopstik
    on Feb 3, 2012 in Amaran Informasi macam-macam
    Berniaga nak untung lebih je..harap-harap kejadian seperti ni tak terjadi di negara kita.bekas chopstik yang terpakai dan dibuang dikitar semula menjadi mee.di bawah ini kita tengok proses pembuatan mee goreng dari chopstik.Chopstik dipotong kecil-ke...
  • Hina sarawak dan sabah
    on Feb 3, 2012 in 1 MALAYSIA membebel macam-macam
    Satu soalan je.  " Lisa_Rosli93 sekolah sampai darjah berapa?? " hehehehe..........sumber : apekbloggerLisa_Rosli93 sekolah sampai darjah berapa...
  • Penyanyi asal lagu tema doraemon
    on Feb 1, 2012 in video Informasi
    Siapa yang tak kenal doraemon angkat tangan..haha...selama ni bos sangkakan budak kecik yang nyanyi lagu doraemon..tapi sangkaan bos meleset...jom tengok penyanyi yang menyanyikan lagu tema doraemon ni..To te mo dai suki do rae mon ~ ~ ~ penyany...
  • Cara memasak mee segera dengan betul
    on Jan 31, 2012 in Informasi
    1.Masak air sampai mendidih2.Masukkan mee segeraMasukkan mee semasa air mendidih.kalau belum mendidih,jangan masukkan dulu. 3.Kacau mee pada 1 setengah minit pertama dengan ganas..hehe..teruskan mengacau mee tersebut supaya bahan kimia yang terd...
  • Nyamuk kencing ketika menghisap darah
    on Jan 31, 2012 in Pelik-pelik Informasi macam-macam
    Serangga penghisap darah seperti nyamuk berkelakuan aneh ketika menghisap darah.penyelidik mendapati nyamuk kencing terlebih dahulu sebelum menghisap darah dan semasa menghisap darah..cecair yang dikeluarkan nyamuk ketika menghisap darah adalah darah...
  • Ayah dalam hidupmu
    on Jan 31, 2012 in Informasi
    Bagi seseorang yang sudah dewasa,sedang jauh dari kedua orang tua,akan merasa rindu dengan ibunya.Bagaimana dengan ayah?Mungkin kerana ibu yang selalu menelefon bertanyakan khabar dan keadaanmuTapi tahukah kamu,Ayahlah yang mengingatkan ibu supaya me...
  • Suami gagal masukkan buah zakar
    on Jan 30, 2012 in macam-macam
    Klik gambar untuk tumbesaranMacam-macam hal...haha..sumber : AriffinSuami gagal masukkan buah zakar...
  • Budak umur 2 tahun suka makan abu rokok
    on Jan 30, 2012 in video macam-macam
    Seorang budak berumur 2 tahun yang berasal dari tangerang,banten indonesia ini memiliki selera yang luar biasa iaitu gemar makan bedak dan abu rokok.. wah... kes eksotik ni..haha.. putra maulana akan mengamuk sekiranya dilarang ibu bapanya makan abu...
Loading Comments...

Comments

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Close