Follow

~~~Aku Hanya pEngHUnI DI Alam Nie.. mEnCarI sebERapa BanYak PenGaLamAn Dalam MeNiti pErJaLanAn Hidup ini SehinGGa Mata TertUtuP~~~

Owner: Sekadar_Nukilan_Ikhlas

Listed in: Personal

Language: Malay

Tags: puisi, cinta, sahabat, perjalanan, kasih sayang

Report it


Site Statistics

Unique Visitors Today:
0
Page Views Today:
0
Unique Visitors this Week:
0
Page Views this Week:
0
Unique Visitors this Month:
0
Page Views this Month:
0
Total Unique Visitors:
1
Total Page Views:
2
Total Hits Out:
157
Traffic Chart

Latest Blog Posts for sekadar nukilan ikhlas

  • Contest Aku Berpuisi | Semangat Pak Tua
    on Jul 28, 2011 in ConTEst
    Jom Layangkan Puisi Di Sini ( KLIK SINI ) Assalamualaikum... Terlebih dahulu syaf nak ucapkan terima kasih pada PENULIS SENJA yang telah mengeTAG syaf untuk join contest ini dan jua pelawaan dari tuan punya contest ""terima kasih"".. SEMAN...
  • SEGMEN ILMIAH : JOM BERKONGSI HADIS BERSAMA-SAMA
    on Jul 26, 2011 in islam ConTEst renungan ilmu hadis
    Jom join beramai-ramai ( KLIK KAT SINI ) Assalamualaikum... Diatas pelawaan serta jemputan dari Sapik sahabat syaf nie untuk bersama-sama menyumbangkan HADIS-HADIS dalam segmen beliau JOM BERKONGSI HADIS BERSAMA-SAMA .. Jarang sekali ada blo...
  • Mengharap Sedikit Cerita
    on Jul 24, 2011 in Cebisan Puisi-Puisi Perjalanan Ku
    SiAnG MeLakar CaHAyA... MeMbAwa CeriTA Pada ALAm... KicAuAn BuRunG MenYanYi RiAnG... TerBuKA HamPAraN PerJaLAnAN Yang HArUs diLaLui... TerCatit CeriTa DiSANA.... HAti TEruS meNanTi LaKaran DiSANa... MengHaraP SedIkit CeriTA... CeriTa SenTiAsa Ada.
  • Mungkin Kah
    on Jul 21, 2011 in Cebisan Puisi-Puisi Perjalanan Ku
    Mungkin kah terjadi disaat ku cuba jauhkan rasa sayang ini... Rasa ini terus memeluk erat jasadku.. Arghhh... Kekadang aku tertanya-tanya... Layak ke aku ini untuk menerima apa yang dikatakan sayang itu..?? Atau aku hanya meraw...
  • Aku Ingin Bangun Berdiri
    on Jul 21, 2011 in Perjalanan Ku
    Assalamualaikum... Hari nie aku rasa sunyi sgt dan rasa boring je.... Entah kenapa lah hati aku nie rasa tertanya-tanya je... Aku rasa macam aku nie lemah sgt dah, macam owang bodoh pun ada jugak, banggang tu apa tah lagi dah memang2 sah lah ada...
  • Terus Mengapai (part 5)
    on Jul 20, 2011 in Perjalanan Ku
    Maafkan aku sahabat... Seringkali diri ini terleka.. Dengan indahnya alunan yang kau lagukan... Namun kini aku ingin menginsafi setiap detik yang penuh dengan ketidakpastian...Izinkan aku mengudur diri dari semua ini.. Kerana aku tahu, kini antara ki...
  • Terus Mengapai (part 3)
    on Jul 20, 2011 in Perjalanan Ku Ada Cerita
    Seringkali kita terpedaya oleh manisnya tutur bicara.. Adakah kita tahu mungkin dalam manisnya madu tersembunyi setitis racun...?? Yang sepahit hempedu tu jangan pulak terus di bua...
  • Terus Mengapai (part 1)
    on Jul 20, 2011 in Perjalanan Ku
    Entah apa lagi yang ingin aku luah kan, namun aku sedar kini, sekali aku menapak sukar untuk diudurkan kembali.. Adakalanya aku tak punya bicara untuk mengambarkan rasa hati ini.. Kadangkala jua, aku merasakan sepi itu lebih indah untuk aku haya...
  • Terus Mengapai (part 4)
    on Jul 20, 2011 in Perjalanan Ku
    Wahai diri......sampai bila harus begini..?? Menerima dengan terlalu mudah.... Akhirnya parah dalam rasa yang kian serba salah... Bagaimana lagi hendak ku yakinkan hati, bahawa segalanya sandiwara belaka.. Kadangkala membuat aku terkesima lantas menu...
  • Terus Mengapai (part 6 Terakhir)
    on Jul 20, 2011 in Perjalanan Ku
    Dalam persahabatan ini... Apakah aku akan bertemu dengan insan yang boleh  membimbing aku.. Menuju redha ILLAHI..?? Aku sedar, ada ketikanya aku mudah alpa dengan keindahan dunia... Lantas aku berharap ada sahabat yang mampu membe...
Loading Comments...

Comments

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Close