Follow

BLOGKU DUNIAKU

Owner: afif99

Listed in: Local

Language: Malay

Report it


Site Statistics

Unique Visitors Today:
0
Page Views Today:
0
Unique Visitors this Week:
0
Page Views this Week:
0
Unique Visitors this Month:
0
Page Views this Month:
0
Total Unique Visitors:
332
Total Page Views:
491
Total Hits Out:
77
Traffic Chart

Latest Blog Posts for JeritPekik

  • "Dak' Amat" :Blog Tulisan Remy Ishak
    on Apr 2, 2013 in blog
    Pelakon remy ishak  kini  hangat diperkatakan dilaman-laman sosial berikutan aksi    panasnya dengan pelakon Diana Danaialle  telah dimuat naik kelaman youtube.Walaupun scene dalam filem Sembunyi:Amukan Azazil  itu telah...
  • Bukan Salah Ibu Mengandung Tak Tahu Berbahasa Melayu..
    on Mar 31, 2013 in isu semasa
    Mencari masa untuk publish entry waktu sibuk dengan final ni.Aku  pun bukan yang jenis belajar 24 jam,lepas belajar sejaam dua mesti buka laptop dan internet.Tadi waktu buka laman media sosial popular,Youtube terjumpa pula satu video menarik unt...
  • Lirik,Terjemahan Qasidah Ya Hanana & Video..
    on Mar 27, 2013 in lirik
    Dah lama dengar qasidah ni sebenarnya tapi baru rasa nak share lepas tengok Malam Cinta Rasul yang ditayangkan dekat tv alhijrah malam sabtu lepas.Sayu je bila aku tonton majlis tu,bukan tak meriah atau apa tapi rasa seronok bila tengok  majlis...
  • Permohonan Biasiswa JPA Tahun 2013 Lepasan SPM 2012
    on Mar 25, 2013 in spm biasiswa
    Permohonan biasiswa JPA tahun 2013 lepasan spm 2012 kini sudah boleh dibuat bagi calon-calon yang berminat untuk memohon dibawah program khas(Jerman,Perancis,korea dan jepun).Tarih tutup permohonan adalah pada 1 April 2013.Calon-calon yang memohon ak...
  • Novel Online Sebenarnya,Saya Isteri Dia! di Penulisan2u.my
    on Mar 25, 2013 in novel
    Satu lagi drama adaptasi novel bakal ditayangkan dikaca televisyen di slot zehra tv3.Drama Sebenarnya saya isteri dia ini adalah adaptasi dari novel tulisan Zura Asyraf yang juga menggunakan judul yang sama seperti tajuk drama.Drama itu nanti bakal d...
  • Permohonan Program Khas Mara Lepasan Spm 2012
    on Mar 22, 2013 in spm biasiswa
    Majlis Amanah Rakyat(MARA) sekali lagi tahun ini mempelawa pelajar cemerlang lepasan spm 2012 untuk mendapatkan bantuan pinjaman pelajaran bagi Program Ijazah Luar Negara,Program Ijazah Dalam Negara dan  Diploma Cemerlang Institut Pengajian...
  • Panduan Memilih Jurusan/Course Selepas SPM-part 2-
    on Mar 21, 2013 in spm biasiswa pendidikan
    Part 1 'Saya lebih berminat dengan kemahiran' -kalau anda lebih berminat dengan aspek kemahiran berbanding teori teruskan  minat itu.Jangan ingat menjadi engineer,doktor,peguam atau akauntan saja boleh berjaya.Tak perlu fikrkan sangat bab gaji...
  • Lagu & Lirik Aku Permata-Salma:Ost Bangkitnya Seorang Perempuan
    on Mar 19, 2013 in lirik lagu
    Terdampar jauh dihempas badai ku hanyut Hati merintih terkunci mulut membisu Perjalanan yang jauh bagai tiada sudahnya Liku ranjau ku tempuh dalam mencari jawapan Di sudut kecil hatiku sering berkata Apa yang terjadi ada hikmah sebaliknya Ku...
  • Panduan Memilih Jurusan/Course Selepas Spm-Part 1-
    on Mar 17, 2013 in spm pendidikan
    Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua.Spm 2012 akan diumumkan beberapa hari lagi.Diam tak diam dah masuk tahun ke tiga aku meninnggalkan alam persekolahan.Sekejap je rasanya masa berlalu.Diploma aku ni pun semester depan dah masuk tahun ak...
  • Ghairahnya Blogging!:Blogger vs Wordpress
    on Mar 16, 2013 in blog
    Assalamualaikum..Lama tak buat entry pasal blogging ni.Asik-asik dengan isu semasa je..Takut pembaca jemu pulak nanti.Bukan apa memang terlamapu sibuk sejak dua menjak ni,dengan projeknya lah,asignment melimpah-limpah,kuiz sana sini.Tu belum campur e...
Loading Comments...

Comments

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Close