Follow

Apa dah jadi dengan politik Malaysia.Jenguk kesini

Owner: azril076

Listed in: Politics

Language: Indonesian

Tags: Politik Kini, Politik Malaysia, Barisan Rakyat, Suara Rakyat, Kuasa Rakyat

Report it


Site Statistics

Unique Visitors Today:
0
Page Views Today:
0
Unique Visitors this Week:
0
Page Views this Week:
0
Unique Visitors this Month:
0
Page Views this Month:
0
Total Unique Visitors:
539
Total Page Views:
887
Total Hits Out:
72
Traffic Chart

Latest Blog Posts for Politik Kini

  • Terkini
    on May 30, 2009
    11pagi: Sehingga kini kurang 100 orang keluar mengundi di Berapit.
  • Relax Sat.....
    on May 29, 2009
    Didalam kelas murid darjah kelas tiga saorang guru cuba bertanya murid nya tentang pengetahuan am.Rajoo cuba jawab siapa pemimpin orang india di negara kita?Rajoo menjawab."Datok Sami Belu!"Bagus kata guru . "Apa parti yang dipimpin-nya?"Rajoo menjaw...
  • BN jangan dengki naaa....
    on May 29, 2009
    YAB Menteri Besar Rakyat Perak,DS. Nizar dan YAB Ketua Menteri Pulau Pinang, YB. Tuan Lim Guang Eng makan bersama selepas azan maghrib dikumadangkan menandakan masuknya waktu berbuka. Kelihatan sama Pesuruhjaya PAS Perak, Ust. Ahmad Awang.Bab ni yang...
  • Terkini
    on May 28, 2009
    Pilihanraya kecil DUN Manek Urai akan diadakan pada 14hb Julai 2009 danpenamaan calon pada 6hb julai 2009...
  • Bubarkan DUN Perak Desak Ku Li
    on May 28, 2009
    Tokoh veteran Umno, Tengku Razaleigh Hamzah berkata kemelut politik Perak yang berterusan sehingga kini mencerminkan kegagalan kepemimpinan politik tanahair khususnya Umno dan Barisan Nasional sehingga menyebabkan sistem pemerintahan demokrasi negara...
  • Jadual Kempen Anwar di DUN Penanti
    on May 27, 2009
    27 MEI 2009 - RABU10.00 – 12.00 mlm – Ceramah Perdana – Guar Jering(Penceramah: YB Azmin Ali, YAB Tuan Guru Dato’ Seri Nik Abdul Aziz, Datuk Seri Anwar Ibrahim)———-28 MEI 2009 - KHAMIS10.00 – 12.00 pagi – Perjumpaan Dengan Jentera...
  • Mogok lapar - Sheikh Qardawi: dituntut dalam Islam, Dr. Asri kata ditolak.
    on May 27, 2009
    Syeikh Dr. Yusuf Al-Qaradawi telah mengeluarkan fatwa bahawa mogok lapar yang bertujuan mendedahkan kezaliman dan kejahatan pemerintah bukan sahaja tidak haram bahkan dituntut oleh syarak dan menjadi kewajipan kepada semua umat Islam untuk memberikan...
  • Terkini
    on May 26, 2009
    Mogok lapar di Perak. Polis tangkap 14 orangdi Wisma DAP.
  • SPR Mahu Ambil Tindakan Sesiapa Perleceh Maruah Umno-BN
    on May 26, 2009
    Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) benar-benar serius mahu menjalankan tugasnya di pilihan raya kecil N12 Penanti. Banyak amaran telah dikeluarkan supaya parti-parti yang bertanding mematuhi setiap peraturan dan garis panduan semasa berkempen dalalm PRK...
  • Lawak Sungguh.....
    on May 26, 2009
    Agak-agak Anwar mau ka lantik dia jadi TKM 1 kalau dia menang....tak masuk akai betui..muka macam cok kodok kecut pun...Minah, Minah nak jadi keluarga 69 kut....aku rasa dia teringin nak jadi TKM tu..mamun betui dia ni...biaq pi lah jangan dok layan...
Loading Comments...

Comments

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Close