Follow

Hanya sekadar berkongsi apa yang wajar untuk dikongsikan. Jika wajar. InsyaALLAH akan aku kongsikan.

Owner: acik92

Listed in: Personal

Language: Malay

Tags: Agama, muhasabah, Kisah sahabat, renungan, tips

Report it


Site Statistics

Unique Visitors Today:
0
Page Views Today:
0
Unique Visitors this Week:
0
Page Views this Week:
0
Unique Visitors this Month:
0
Page Views this Month:
0
Total Unique Visitors:
4
Total Page Views:
18
Total Hits Out:
41
Traffic Chart

Latest Blog Posts for Pensel Buruk

  • TIDAK AKAN PERNAH SAMA
    on Apr 6, 2013 in Sebuah Fikir Sekadar Cuma
    Aku pandang wajah yang ada di hadapan mataku ini. Wajah yang membuatkan hatiku tenang tatkala memandangnya. Wajah yang tidak akan pernah jemu untuk ditatap. Seraut wajah yang sudah mula menampakkan garis-garis tuanya. Namun, senyumannya tetap terukir...
  • KEBAHAGIAAN BAGAIMANA YANG KITA INGINKAN??
    on Apr 4, 2013 in Sebuah Fikir Sekadar Cuma
    Assalamu'alaikum salam sejahtera semua.. Terlalu lama dah rasanya blog ini aku biarkan begitu sahaja. Entah mengapa dan kenapa aku rasa lain macam sejak dua menjak ni. Banyak perkara yang perlu aku fikirkan..... Pada mulanya, aku ingin lupuskan saha...
  • KEMBALILAH KEPADA ALLAH
    on Mar 28, 2013 in Agama Sebuah Fikir
    Semakin hari, kita semakin dewasa. Hari ini kita melihat generasi yang lebih muda daripada kita. Kita rasa mereka lebih teruk daripada kita (padahal sama saja dengan kita sewaktu muda remaja dulu). Cuma, sekarang kita dah sedar bahawa apa yang kita p...
  • TANGISAN NABI MUHAMMAD SAW
    on Mar 27, 2013 in Pedoman Hidup Agama Sebuah Fikir
    Pernahkah kita merasa sedih kerana kehilangan seorang kekasih... Pernah merasai kehilangan seorang insan yang amat kita sayangi dan cintai... Saat itu, mungkin air mata yang mengalir di pipi seakan-akan tidak mahu berhenti...betul?? Seorang insan ya...
  • 10 RENUNGAN BUAT MEREKA YANG DITIMPA UJIAN/MUSIBAH
    on Mar 26, 2013 in Agama Sekadar Cuma
    Ujian, musibah, dugaan dan cabaran akan mendatangi diri setiap manusia tidak kira waktu dan tempat. Ia akan datang pada sesiapa sahaja. Tidak kiralah samada dia raja, sultan, menteri, orang kaya, orang miskin, orang dewasa, remaja ataupun kanak-kanak...
  • BELAJARLAH MENJADI SEORANG PENDENGAR YANG BAIK
    on Mar 24, 2013 in Sebuah Fikir Sekadar Cuma
    Terdapat sebahagian daripada kita lebih gemar untuk bercakap/berbicara sementara orang lain akan mendengarnya sahaja. Ada di antara kita tatkala mendengar saudaranya berbicara maka dengan pantas dia memotongnya. Padahal saudaranya masih lagi belum s...
  • PEGANG TANGANKU KE MASJID..!!
    on Mar 23, 2013 in Sebuah Fikir Alahai Dunia
    "Baru saja azan, iqomah lama lagi..." "Sebentar lagi la baru pergi masjid..." "Imam pun biasa lambat jugak...takkan aku tak boleh lmbat sikit" "Aduh!! Kerja penuh berlambak atas meja ni.." "Malas la nak pergi...kat rumah pun boleh" banyak sungguh bi...
  • MALAYSIA'S NEXT TOP LUCKY BLOGGER by Mak Dara
    on Mar 22, 2013 in GA
    Assalamu'alaikum dan salam sejahtera semua.. Pertama sekali, ingin aku ucapkan ribuan terima kasih kepada tuan empunya blog AkuPenghibur dan puan empunya blog Mieza Jhaa K kerana telah mempelawa diri ini untuk bersama-sama menyertai GA Mak Dara yang...
  • MAHUKAH KAMU BERKENALAN DENGANKU??
    on Mar 22, 2013 in Sebuah Fikir Alahai Dunia
    Assalamu'alaikum dan salam sejahtera semua.. Wahh! Hari ini aku nak buat biodata/biografi sepenuh-penuhnya tentang diri aku yang sebenar. Bukan mudah aku ingin menonjolkan diri aku yang sebenar apatah lagi menulisnya dalam keadaan sebegini. Ini...
  • Giveaway Naili Shoppe Di Mialiana.com
    on Mar 22, 2013 in GA
    Giveaway Naili-Shoppe Di Mialiana.com NAILI SHOPPE : Kedai Online Termurah Di Pasaran Naili Shoppe merupakan pemborong, pengedar dan penjual pelbagai produk kecantikan, kesihatan, tudung (bawal, labuh, ratu), stoking buluh, shawls serta pelbagai...
Loading Comments...

Comments

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Close