Follow

random babbling, random ideas.

Owner: syauqina

Listed in: Personal

Language: English

Report it


Site Statistics

Unique Visitors Today:
0
Page Views Today:
0
Unique Visitors this Week:
0
Page Views this Week:
0
Unique Visitors this Month:
0
Page Views this Month:
0
Total Unique Visitors:
289
Total Page Views:
826
Total Hits Out:
51
Traffic Chart

Latest Blog Posts for anienomaise

  • cerita kawen.
    on Oct 21, 2014
    cerita kawen.sekali lagi.bezanya, ini bukan kisah kawen picisan.tapi,mungkin cerita kawen yang bawa satu makna besar bagi saya.sebab,cerita ini tentang dia.dia, seorang sahabat yang cukup baik, akhirnya akan menikah.tahniah kawan.cerita kawen lagi.sa...
  • tabarruj.
    on Oct 20, 2014
    tabarruj.dengar perkataan ni da buat aku masak.definisi ringkas yang aku tahu, tabarruj is berhias.tapi, takat mana tabarruj ni dibolehkan dalam syariat Islam?dengan fesyen yang bermacam kini buat aku jadi lemas.aku tengok diri aku.dulu dan kini.i mi...
  • tentang cinta #2
    on Oct 12, 2014
    "Aku suka kau, kau suka aku. Jom couple."Ini cerita zaman hingusan.Namun, cerita ini tak pernah berubah.Tafsiran ringkas cinta: Couple is a must antara dua orang yang berlainan jantina yang suka antara satu sama lain."Eh, dia hensem lah.""Kiut nya aw...
  • tentang cinta #1
    on Oct 11, 2014
    bila hati ingin bercinta, apa harus kita lakukan?mohon tepuk dada, tanya iman; bukan pada nafsu.cinta.menyebutnya sahaja membawa saya kepada 1001 tafsiran berbeza.negatif mahupun positif, kedua-duanya saling bercampur aduk.salah tafsiran cinta yang d...
  • ada rasa
    on Oct 10, 2014
    ada rasa yang tak boleh diceritaada rasa yang tak boleh dikongsipada insan-insan yang aku kenaltapiuntuk berkongsi, bercerita di laman inibebas bagi akumelarikan jemari,melakar apa jua rasa yang ada-- sukamarahbencianganankesedihankeperitankepedihan...
  • harapan untuk mereka
    on Sep 22, 2014
    #throwback"...dapat kelas mana?""3 Musytari.""Oooh..kelas tu, memang teruk. Budak-budak dia, t****, b****** belaka...bla...bla..".Senyum.Dalam hati, 'kalau cikgu senior pun dah cakap macam tu, macam mana lah saya?'Masuk kelas 3 Musytari.Memang macam...
  • dari jauh
    on Sep 21, 2014
    hanyamampumendoakanandadarijauhkerana akutidak bisa mendekat.apalagi memula bicara.nota kaki:Kelopak mata kiri bergerak-gerak tak henti-henti dari semalam.katanya orang tua-tua, itu membawa petanda.akan mendapat kebaikan.atau, menurut pakcik Google,...
  • rindu
    on Sep 20, 2014
    bicara sama hati,dia sering mengata rindu.rindu akan seseorang.katanya lagi,doanya untuk dia senantiasa ada.kerana dia insan istimewa.meski hanya bertemu di jalanan.tanya pula sama logika sang akal.bicara sentap.menafi rindu.hanya kerana dia takut.ta...
  • aku memilih setia
    on Sep 18, 2014
    aku memilih setiapada seseorang yang aku tidak tahu siapa.aku memilih untuk setiapada seseorang yang aku sendiri tidak tahu, ada ataupun tiada.aku memilih untuk setia.meski hati meronta untuk bebasdan menjadi seperti mereka.aku memilih untuk setia.se...
  • isu kawen lagi
    on Sep 18, 2014
    kawen.isu paling glamer.hangat diperkatakan.hangat dikongsikan dalam laman sesawang....dan masing-masing dengan cerita kawen.danaku di sini.hanya mampu memerhati.membaca.dan tertanya...--bilakah tibanya giliran diri?dan soalan itu berterusan lagi...-...
Loading Comments...

Comments

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Close