Follow

Kilka słów o podróżach - naszej pasji i garść zdjęć. Głównie Europa i jej mniej lub bardziej znane zakątki które odkrywamy na nasz sposób :)

Owner: Polczynska

Listed in: Travel

Language: Polish

Tags: travel, europa, podroze, przygoda, zdjecia

Report it

Latest Blog Posts for Krok od przygody

• Hamburg Bożonarodzeniowy
    on Dec 14, 2014 in Niemcy
    Uwielbiamy Hamburg. Jest dynamiczny, szybko się rozwija, każdy znajdzie tu coś dla siebie i z pewnością nie będzie miał czasu na nudę. I mimo że mieszkamy tak blisko, jakoś nie możemy wybrać się na zwyczajne zwiedzanie, ponieważ większ...
  • Planten un Blomen w Hamburgu
    on Sep 15, 2014 in Niemcy
    Planten un Blomen jest czymś jak Central Park w Nowym Jorku. Szczególnie w każdą niedzielę i dni wolne zbiera się tu wiele rodzin, jest to miejsce spotkań i odpoczynku. W dzisiejszym poście będzie jedynie kilka zdań i (trochę więcej)...
  • Paryż - dzień trzeci
    on Sep 10, 2014 in Paryż
    Luwr był dawniej pałacem królewskim, teraz pełni rolę muzeum sztuki i nikogo nie trzeba specjalnie zachęcać do jego odwiedzenia. Większość ludzi przychodzi tu do słynnego obraza Leonarda da Vinci, ale znajdują się i tacy, dla których re...
  • Paryż - dzień drugi
    Kolejny dzień zaczął się z większą dawką optymizmu, "bo coś w tym Paryżu musi być, że go tak wszyscy kochają". Auto zaparkowaliśmy tuż przy Łuku Triumfalnym. Powstał on dla uczczenia walczących i poległych za Francję. Znajduje się...
  • Disneyland
    on Sep 10, 2014 in Paryż
    Walt Disney był wielokrotnie nagradzanym animatorem i reżyserem filmowym, w którego większość nie wierzyła. Po sukcesie zapragnął stworzyć park rozrywki dla dzieci i dorosłych. Wizjoner zmarł jednak w 1966 roku przed ukończeniem Walt Dis...
  • Rzym - marzenie nie do końca spełnione
    on Sep 10, 2014 in Rzym
    Po przekroczeniu granicy ze Szwajcarią szybko wskakujemy na autostradę numer 1 prosto do Rzymu. Po alpejskich widokach nastawiliśmy się na płaski teren i nudną niemal siedmiogodzinną drogę. Nic bardziej mylnego. Włochy - przynajmniej ta czę...
  • Jeden dzień w raju? Zdecydowanie za mało! - Szwajcaria
    on Sep 10, 2014 in Szwajcaria
    Szwajcaria była po prostu po drodze. Ruszając w długą podróż z Paryża do Rzymu po prostu przez nią przejeżdżaliśmy. Żeby jednak nie forsować zbytnio organizmów musieliśmy znaleźć miejsce dość ciekawe, takie, które pochłonie nas n...
  • Paryż - nie taki piękny jak go malują
    on Sep 9, 2014 in Paryż
    Sierpniowy urlop planowaliśmy już od kwietnia. Szczegółowo zaznaczaliśmy trasę przejazdu i mając aż dwa tygodnie wolnego postanowiliśmy kilka marzeń zaliczyć w jednym terminie. Podróż miała przebiegać przez Paryż, Szwajcarię, Rzym, W...
  • Lista życzeń
    on Jul 1, 2014 in Lista życzeń
    Planując kolejne wyprawy - te większe, jak i te małe - przeglądam dziesiątki stron internetowych, mapy i czytam przewodniki. Marzę wtedy całymi wieczorami o miejscu, które jest tak niedaleko i tylko czeka aż odkryjemy je po naszemu. Późnie...
  • Berlin
    on Jun 4, 2014 in Niemcy
    Berlin, jak wiadomo, jest stolicą Niemiec. Ale czy na to miano zasługuje? Chcieliśmy się wybrać z M. na całodniowe zwiedzanie największych atrakcji, choć krążące opinie nie zachęcały. Ale jak to my: pojedziemy, zobaczymy, ocenimy.&n...