Site Statistics

Unique Visitors Today:
0
Page Views Today:
0
Unique Visitors this Week:
0
Page Views this Week:
0
Unique Visitors this Month:
0
Page Views this Month:
0
Total Unique Visitors:
3,784
Total Page Views:
5,824
Total Hits Out:
26
Traffic Chart

Latest Blog Posts for Info Pelajar

  • Inikah Takdirnya ? (Bahagian 3)
    on May 3, 2016 in Cinta
    Sambungan bahagian 2 : Inikah Takdirnya ? (Bahagian 2)PART 3Rumah papan bercat biru itu sudah mula dipenuhi jemaah surau dan kenalan arwah sekeluarga. Malam ini masuk malam ke dua mejlis tahlil arwah emak Farizam di adakan. Mak Mah, Mak Nah dan Ma...
  • Inikah Takdirnya ? (Bahagian 2)
    on May 3, 2016 in Cinta
    Sambungan bahagian 1 : Inikah Takdirnya (bahagian 1)Part 2Selesai upacara pengebumian tepat ketika azan zohor berkumandang. Farizam memerhatikan seorang demi seorang meninggalkan kubur. Tinggal dia, mak long serta adik adiknya. Ayahnya, En. Mahad...
  • Inikah Takdirnya ? (Bahagian 1)
    on May 3, 2016 in Cinta
    Part 1 :Suasana di dalam kelas 6 Delima riuh rendah kerana ketiadaan guru matematik yang sepatutnya mengajar di kelas itu pada waktu ini. Peluang itu digunakan sebaik mungkin oleh pelajarnya dengan berpesta!Macam macam yang mereka lakukan. Ada ya...
  • Inikah Takdirnya ? (Bahagian 3)
    on May 3, 2016 in Cinta
    Sambungan bahagian 2 : Inikah Takdirnya ? (Bahagian 2)PART 3Rumah papan bercat biru itu sudah mula dipenuhi jemaah surau dan kenalan arwah sekeluarga. Malam ini masuk malam ke dua mejlis tahlil arwah emak Farizam di adakan. Mak Mah, Mak Nah dan Ma...
  • Inikah Takdirnya ? (Bahagian 2)
    on May 3, 2016 in Cinta
    Sambungan bahagian 1 : Inikah Takdirnya (bahagian 1)Part 2Selesai upacara pengebumian tepat ketika azan zohor berkumandang. Farizam memerhatikan seorang demi seorang meninggalkan kubur. Tinggal dia, mak long serta adik adiknya. Ayahnya, En. Mahad...
  • Inikah Takdirnya ? (Bahagian 1)
    on May 3, 2016 in Cinta
    Part 1 :Suasana di dalam kelas 6 Delima riuh rendah kerana ketiadaan guru matematik yang sepatutnya mengajar di kelas itu pada waktu ini. Peluang itu digunakan sebaik mungkin oleh pelajarnya dengan berpesta!Macam macam yang mereka lakukan. Ada ya...
  • Langkah Bebas Hutang PTPTN Dengan Cepat
    on May 2, 2016 in PTPTN
    Kami percaya ramai di luar sana masih mempunyai hutang lapuk dengan Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) sehingga ke hari ini. Kami pun masih ada banyak baki yang masih belum dijelaskan, maklumlah malas membayar dan masih belum dikeja...
  • Langkah Bebas Hutang PTPTN Dengan Cepat
    on May 2, 2016 in PTPTN
    Kami percaya ramai di luar sana masih mempunyai hutang lapuk dengan Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) sehingga ke hari ini. Kami pun masih ada banyak baki yang masih belum dijelaskan, maklumlah malas membayar dan masih belum dikeja...
  • Langkah Bebas Hutang PTPTN Dengan Cepat
    on May 2, 2016 in PTPTN
    Kami percaya ramai di luar sana masih mempunyai hutang lapuk dengan Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) sehingga ke hari ini. Kami pun masih ada banyak baki yang masih belum dijelaskan, maklumlah malas membayar dan masih belum dikeja...
  • Hey Mamat Yang Kutuk Perempuan Memilih !
    on May 1, 2016 in Confession
    Kepada confessor yg merungut pasal perempuan memilih tu, meh sini aku nak tarbiah lak .Apa yg ko cakap tu ada betui jugak bukan x betui. Kadang2 perempuan ni suka memilih nak yg sado hensem je. Kalau x dak iphone x mo kawan. Puihh spesis camni ko jgn...
Loading Comments...

Comments

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Close