Follow

my personal life.

Owner: kantele

Listed in: Personal

Language: English

Tags: book, music, movies, daily life, turkey

Report it


Site Statistics

Unique Visitors Today:
0
Page Views Today:
0
Unique Visitors this Week:
0
Page Views this Week:
0
Unique Visitors this Month:
0
Page Views this Month:
0
Total Unique Visitors:
1,585
Total Page Views:
2,633
Total Hits Out:
179
Traffic Chart

Latest Blog Posts for Hayat Sikerteci

  • vay arkadaş...
    on Apr 20, 2010 in bu da böyle bir anımdır
    hastalıklı bir günün daha sonuna geldik. ömürler bitiyor lan bir gün ne ki? kafada bir şalter olsa ya, indirsek de robot gibi devam etsek yola. ya da en iyisi kalbimizde bir şalter olsa. indirsek, hiçbir şey hissetmeden devam etsek hayata.
  • noluyo lan?
    on Apr 18, 2010 in beyler sakin
    yav arkadaş neden insanlar takımı maç kazanınca veya kaybedince kendinden geçiyor? aman nası koyduk, verdik elinize, siktim mi hahaha? noluyo lan? takım tutuyosunuz tamam da bari edebinizle tutun şunu. mesela ben galatasaraylıyım ve fenerb...
  • manzaralar
    on Apr 18, 2010 in hüzünsel
    fenerbahçe - beşiktaş maçı var, otur izle di mi? mis gibi maç işte. akşam akşam kalkıp pierre loti tepesine çıkmanın, türk kahvesi söyleyip manzaraya karşı düşüncelere dalmanın alemi var mı? sonra vay efendim hüzünlendim. ulan...
  • fifi
    on Apr 17, 2010 in fifi
    o değil de neden herkesin yüzü asık arkadaşım? hayır yolda yürüyorsun tamam mı, karşıdan gelen amca/teyze öyle bi bakıyo ki, sanki cümle sülalesinin eline vermişsin! hayret de bir şey yani. halbuki ben komik, eğlenceli ne biliyim i...
  • bir yerlere yıldırım düşüyorum
    on Apr 16, 2010 in ne ki bu şimdi
    gecenin taa 3'ünde.. kafam milyon olmuş milyon! harfler dans ediyor önümde. ben de onlarla dans ediyorum. hayat ne acayip di mi? güzel gibi de değil gibi de. hayatı güzelleştiren şeyler ne güzel di mi? anne, baba, aile, dost, arkadaş, sev...
  • ağrı
    on Apr 3, 2010 in spor anam coştu lan bunlar
  • bi cisim yaklaşıyor
    on Apr 1, 2010 in ben olmuşum santral
    ben böyle bir şey görmedim sayın okur. ben böyle enercik olmamıştım daha önce sayın okur. doğaymış bitkiymiş bilmem neymiş sikime takmazdım sayın okur. gel gör ki yaklaşık bir haftadır yediğim organik bitki karışımı mı ne d...
  • izlediğim diziler
    on Mar 28, 2010 in dizi
    izlediğim dizilerin sayısını ben bile unuttum. aklımda kaldığı kadarıyla bir listesini çıkarayım dedim. beğeni sırama göre yazıyorum: - supernatural- dexter- lost- legend of the seeker- merlin- fringe- v- eastwick- spartacus- accident...
  • çok acayip altan...
    on Mar 27, 2010 in nadas
    ben bu hafta sonu uzun zamandır yapmadığım bir şey yaptım, evde oturdum! kitap okudum, film izledim, arada beşiktaş - eskişehir maçına göz gezdirdim. dinlendim kısacası. şu yorgun bedene bir nebze olsun dinlenme şansı verdim.ben bu h...
  • yorgunum dostlarım
    on Mar 21, 2010 in yok
    yorgunum. bedenimi büyük bir hızla tüketiyorum. hafta içi çalışmalar. hafta sonu gece hayatı, sabah eve gelip, 2-3 saat uyuyup tekrar yola koyulmalar. içki ve sigara. hareketsizlik, sporsuz bir yaşam. düzensiz beslenme, kalitesiz beslenme...
Loading Comments...

Comments

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Close