Follow

blog, viajes, bloc, viatges, informació, expreciencies, trucos

Owner: planavila

Listed in: Travel

Language: Catala

Tags: viajes, viatges, japo, albania, marroc

Report it

Latest Blog Posts for El blog de viatges

• Albania
    on Aug 24, 2010 in dubrovnik autobus albania_ vols
    Sempre m'havia picat la curisitat de visitar Albania, aquell país que va viure tancat durant 40 anys, que va ser un dels països "més comunistes" del món ... i al final ens vam decidir i l'expedició va tornar als balcans. És dificil o imposibl...
  • Ruta Albania 2010 (Croacia, Montenegro, Albania, Macedonia)
    on Aug 24, 2010 in mapa ruta albania_
    Ruta pels Balkans: Albania + Croacia, Montenegro, Macedonia 25/06/2010        BARCELONA – DUBROVNIK- BUDVA                          26/06/2010     &nbs...
  • 25/06/2010 BARCELONA – DUBROVNIK - BUDVATransport Bé, en teoria havíem de marxar el 24/06 però vam anular el vol. I love Vueling. L'endemà el 25/06 vam poder marxar però com no amb retràs, l'avió marxava a les 11:00h. La durada del vol va ser de 2 hores per tant, vam arribar a...
  • 26/06/2010 BUDVA – SKODRA - TIRANA
    on Aug 22, 2010 in tirana skodra albania_
    Transport L'autobús Budva - Ulcinj surt a les 08:00 del matí i tarda unes 2 hores. L'estació d'Ulcinj està a les afores de la ciutat per tant si voleu visitar-la haurieu de pagar un taxi.  L'autobús Ulcinj - Skodra (Albania) no sortia f...
  • 27/06/2010 TIRANA – OHRID
    on Aug 21, 2010
    Com que la nit va ser llarga ens vam llevar tard. Vam anar caminant des de l'hotel fins l'estadi XXXX (20 min. ) així vam aprofitar per fer l'última volta per la ciutat. A l'hotel ens havien dit que sortin FURGONS cap a Ohrid sortien dels voltant...
  • 28/06/2010 OHRID – LAKE PRESPA – BITOLA - OHRID
    on Aug 20, 2010
    Pel matí van donar un altre tomb pel Ohrid vam llogar un cotxe per donar un volta per llac. La volta es va limitar a la part de macedonia ja que amb el cotxe de lloguer no podien entrar a Albania. La carretera voreja el llac per tant es gaudeix d'...
  • 29/06/2010 OHRID – POGRADEC - ELBASAN - BERAT
    on Aug 19, 2010
    Pel matí vam tornar el cotxe de lloguer i vam continuar el viatge direcció Albania. Com sempre l'horari d'autobusos no coincidia amb el nostre i només arriben fins l'últim poble de macedonia Ljudanista, en canvi el taxi et deixa a la mateixa fr...
  • 30/06/2010 BERAT – VLORE - DHERMI
    on Aug 18, 2010
    Després de veure Berat, on es pot anar? Doncs teniem varies opcions. Anar a Gjirokatra o directament a Saranda. Hi ha un autobús que surt de Berat a les 15:00 h i que et porta directament a Saranda (8 h). Segurament es l'opció més ràpida i sim...
  • 01/07/2010 DHERMI - HIMARE - SARANDA
    on Aug 17, 2010
    La nit abans vam estar preguntar a quina hora sortia algun bus o furgon cap a Saranda i ningú ens ho va saber dir  uns deient una hora els altres una altra . . . Finalment allà les 10:00 vam decir pujar fins a la carretera (2 km des de l'hot...
  • 02/07/2010 SARANDA- BUTRINT – GJIROKASTRA - SARANDA
    on Aug 16, 2010
    Per aprofitar més el dia vam llogar un cotxe (45 euros) al costat de port on surten els ferrys cap a Corfú i també vam aprofitar per comprar els tickets del ferry (20 euros) de l'endemà. Butrint A 20 km. al sud de Saranda  hi ha les ruin...