Follow

Various creations,,, Here is the place!!!

Owner: ulfa

Listed in: Entertainment

Language: English

Report it


Site Statistics

Unique Visitors Today:
0
Page Views Today:
0
Unique Visitors this Week:
0
Page Views this Week:
0
Unique Visitors this Month:
0
Page Views this Month:
0
Total Unique Visitors:
21,201
Total Page Views:
25,461
Total Hits Out:
54
Traffic Chart

Latest Blog Posts for Be Creative

  • Hati-hati, Sendi Berbunyi Saat Diregangkan
    on Feb 25, 2015 in Artikel what I read
    Saat lelah bekerja, kita sering meregangkan tubuh dengan menyatukan kedua telapak tangan kemudian menekuk-nekuk buku-buku jari. Saat itulah, terdengar bunyi “krekk” pada persendian. Sebagian orang menyukainya, karena serasa lelah sedikit berku...
  • Subhanallah :)
    on Feb 18, 2015
    https://www.youtube.com/watch?v=MRW4NB-qf70Menikah itu bukan soal siapa cepat, tapi Allah sudah pilihkan waktu yang tepat.Memantaskan diri itu bukan ditujukan untuk si dia, tapi fokus memperbaiki diri dihadapan Allah.Kalau kita jatuh cinta, kejar cin...
  • Nazar gak yah??
    on Feb 14, 2015
    Pastinya udah kan nazar itu apa?Nazar itu adalah suatu janji kepada Allah SWT dengan tujuan untuk mendekatkan diri kepada-Nya.Jadi tujuan dari nazar adalah tak lain mendekatkan diri kepada Allah melalui amalan-amalan yang baik atau beribadah seperti...
  • Cinta dari Surga
    on Feb 14, 2015
    Ntah suka banget sama lagu ini <3Untuk seseorang disana, yang selalu mikirin aku yang akhirnya aku mikirin juga..Dan akhirnya galau.Tapi buat apa sih galau?Kalau dia galau aku harus nampakin gitu kalau aku sedih atau galau juga?Nggak boleh, karena...
  • Resensi buku &quot;Ya Allah, Kenapa Aku Diuji?&quot;
    on Feb 9, 2015
    Yeay, akhirnya ngeresensi buku islami lagi :DButuh tiga hari nyelesain buku ini, tapi sehari sebenernya cukup sih..Buku karya terjemahan dari Ibnu Qayyim al-Jauziyah ini membahas tentang asal muasal terjadinya cobaan dan bagaimana cara kita mengatasi...
  • Graduated!
    on Feb 9, 2015
    Hi, what's up my old blog?Long time no see ya :DFor the first time, I wanna tell something. Yup something "not really important". Whatever you want to read is up to you, guys. Finally, I have graduated from Universitas Brawijaya majoring english lang...
  • How Do I Love Thee?
    on Mar 14, 2013
    (Sonnet 43) by Elizabeth Barrett Browning How do I love thee? Let me count the ways. I love thee to the depth and breadth and height My soul can reach, when feeling out of sight For the ends of being and ideal grace. I lo...
  • The Bad Effect of Watching Too Much TV in Children
    on Jan 6, 2013
          Nowadays, television is electronic media able to spread the news fast and own the ability to take in a huge amount of many TV programs in the equal time. The variants of TV programs are able to entertain the viewers and...
  • How to Overcome the Laziness
    on Sep 27, 2012 in psychology
    Actually, this article I make it by my self and to getting the score for my final examination. Yup,,, Happy reading :D Laziness is a mental disease that can bring failure in the life. The features of the lazy people are they don’t have motivation...
  • Light Sky Accessories
    on Sep 8, 2012
    Haii,, everybody.. So long, I don't type something here.. Do u miss me, blogger? Hmm, I wanna show you my business that I choose. Actually, I make a decision to make it, because of bazar which held on campus. That's a bazar competition. I like handma...
Loading Comments...

Comments

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Close