Follow

WUJUDNYA BLOG INI BERTUJUAN UNTUK MENGUMPUL SEMUA GAMBAR,VIDEO ATAUPUN ARTIKAL2 YG MENARIK,SERAM,NGERI ATAU GANAS UNTUK DIKONGSI SESAMA KITA..SEMUA GAMBAR DI SINI DIAMBIL DARI SUMBER-SUMBER INTERNET DAN JUGA DARIPADA PENGIRIM-PENGIRIM KAMI MELALUI EMAIL.

Owner: amazinggila

Listed in: Entertainment

Language: Malay

Report it


Site Statistics

Unique Visitors Today:
0
Page Views Today:
0
Unique Visitors this Week:
0
Page Views this Week:
0
Unique Visitors this Month:
0
Page Views this Month:
0
Total Unique Visitors:
4,527
Total Page Views:
17,644
Total Hits Out:
39
Traffic Chart

Latest Blog Posts for amazing gila

  • kuasa ALLAH hanya dengan menggunakan air(VIDEO)
    on Jan 8, 2011 in kekuasaan ALLAH
    tidak ade ape yg aku nk cakap mengenai video ini...cuma..aku mintak korang luangkankan masa korang 3,4 minit untuk melihat video ini.........psstt : maha suci ALLAH.......k...
  • bencana alam yg ngeri tetapi indah dilihat(28 foto)
    on Jan 8, 2011 in gambar menarik bencana alam
    korang mesti x berpeluang untuk tgk gambar ini secara live kan....yer la kerana bila berlaku bencana alam, mesti la kita larikan...hehehe.aku pon macam tu gak..hehehe..so kita x berpeluanglah nk melihat keindahan bencana alam itu....tp korang jgn ris...
  • lelaki gemuk dan kerusinya di pantai(6 foto)
    on Jan 7, 2011 in gambar menarik funny
    biler tgk jer gambar ni terus aku ketawa...haahhahhahaa....da tau badan dia besar cari la kerusi yg  besar skit..ni tidak, siap suruh awek plak supaya tolak dia..huhuhu...maluuuuuuuuuuuu beb..awek tuuuuuuuuu..huhuhu......korang nk tau x ape kesu...
  • Hafiz AF7 kemalangan (3 foto) kereta rempuh pokok dan tiang eletrik
    on Jan 6, 2011 in artis
    korang mesti kenalkan hafiz AF7...tipulah kalau korang x knl dgn dia...alaaaaa..yg juara AF7 ari tu la...ok2..berbalik pada post kali ni..hafiz af7 mengalami kemalangan jalan raya pada hari Isnin yang lalu di Lebuh Raya Penchala selepas dia baru sah...
  • ketam merokok(funny)smoking crabs
    on Jan 6, 2011 in gambar menarik kreatif funny
    korang percaya x yg ketam pon boleh merokok...???..haaaa..aku ade bukti gambar tau...hahahhaa...tp bukan la merokok betul ketam2 ni..cuma ade la manusia yg biol ni letak rokok kat penyepit ketam itu..huhuhu..konon2 kreatif la..huhu..korang plak camne...
  • vandalisme di mesin ATM
    on Jan 6, 2011 in gambar menarik kreatif
    aku rasa kat malaysia belum ade lg kes yg macam ni...yer la sebab aku belum jumpa lg manew2 mesin ATM kat malaysia yg diconteng dengan kreatif begini..hehehe...tp x mustahil jika suatu hari nanti akan berlaku kat malaysia..hehehe.jika pak guard2 yg j...
  • akibat daripada diet melampau(amazing diet)
    on Jan 6, 2011 in gambar menarik funny
    korang tau x ape akan terjadi jika korang diet tahap melampau...???? akibatnyer korang akan menjadi seperti gambar dibawah...iaitu korang akan memiliki pinggang paling ramping sekali di dunia...bahaya tau kalau mempunyai pinggang yg macam ni...tersal...
  • manusia mulut terbesar di dunia(big mouth)
    on Jan 5, 2011 in gambar menarik funny
    terkejut aku bila melihat mulut lelaki ini...besar giler...tidak dapat dibayangkan oleh aku apabila sebuah tin minuman boleh dimasukkan kedalam mulut beliau tanpa sebarang halangan..lelaki yg aku maksudkan ini ialah Francisco Domingo Joaquim yg beras...
  • budak umur 2 tahun hisap rokok(foto,video)
    on Jan 5, 2011 in video gambar menarik
    macam2 ragam manusia kat dunia ini..huhuhu..terpegun aku bila melihat budak yg baru berumur 2 tahun da pandai isap rokok...mak bapak dia yg ajar ni..selamber jer ditemuramah...mula2 aku x percaya gak, tp bila tgk video ni...fuhhhhhhhhhhhhhhhh,,,,gila...
  • pertarungan hebat haiwan(20 foto)
    on Jan 5, 2011 in gambar menarik haiwan pelik
    halu semuaaaaaaa...sehat x..??/hhhuuu...hari ni aku nk korang tgk gambar2 pertarungan hidup dan mati haiwan...heheh..macam maner tu..????.alaaaaaaaa..kira kalau yg kalah dalam pertarungan ini dikira menjadi makanan la...hehehe...jum tgk2...konfom men...
Loading Comments...

Comments

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Close