Follow

just write whatever thing that i wanna write..

Owner: bact

Listed in: Humor

Language: Malay

Tags: sarkastik, serius, peribadi

Report it


Site Statistics

Unique Visitors Today:
0
Page Views Today:
0
Unique Visitors this Week:
0
Page Views this Week:
0
Unique Visitors this Month:
0
Page Views this Month:
0
Total Unique Visitors:
7,137
Total Page Views:
15,122
Total Hits Out:
64
Traffic Chart

Latest Blog Posts for .bact.

  • Bergaduh Di Kedai Runcit.!
    on Oct 3, 2011 in ceritatipu
    Tadi pagi lepas kelas Matematik gua pergi beli sarapan. Sampai je kedai makan tu. Gua konfius nak memikir sarapan apa yang sepatutnya gua makan pagi ini. Gua tengok nasik lemak macam tak berlemak je. Gua tengok roti canai, macam berselera pulak. Jadi...
  • Hai.!
    on Sep 29, 2011
    Maaf, gua terlupa password. Sebab tu dah lama gua tak update. kehkehkeh Bai.!
  • Cinta Muka Buku Lima.!
    on Sep 15, 2011 in video
    Power neh. kah kah kah Memang cari jalan keruh la kalo macam neh. Bangang! Bangang! Bangang!
  • Cukai.!
    on Sep 9, 2011 in sarkastik
    Celaka betul.  Semua benda dah nak kena cukai sekarang neh. Sampaikan ke tambah nilai prabayar pon kena cukai 6%. Apa agenda sulit dia pon gua tak pasti. Mahunya hari-hari tambah nilai prabayar. Dah untung besar syarikat telco dan kerajaan yang meng...
  • Koma.!
    on Sep 7, 2011 in ceritatipu
    . ( , ) ( , ) Ermm.. macam lucah la plak.
  • Pesanan Ringkas.!
    on Aug 28, 2011 in peribadi
    Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Dan Batin. Di sini gua nak mintak maaf kalau-kalau ada yang terasa hati dengan gua. Ada kata-kata yang buat lu orang tak senang hati. Komen-komen gua yang tak munasabah ka. Entri-entri gua yang tak relevan k...
  • Menjelang Aidilfitri.!
    on Aug 21, 2011 in ceritatipu
    Lepas aja berbuka tadi, Sham dah mula meracau-racau. Ke hulu ke hilir macam ayam berak kapur ja. "Cepat sikit yang, kita dah lambat neh." jerit Sham kepada isterinya."Beg anak-anak tu jangan lupa bawak masuk dalam kereta." arahnya...
  • Ingat-Ingat Lupa.!
    on Aug 17, 2011 in sarkastik
    Malam semalam, lepas gua berbuka nasik kukus. Dia punya lajak nasik tu sama naik dengan nasik lemak jugak la. Lali terus mata gua lepas berbuka. Tambah plak dengan sengkak perut neh. Memang 'A' la kan. Hey, are you ready now,The train are ready to go...
  • Tinggal Separuh.!
    on Aug 11, 2011 in sarkastik
    Benda paling menyirap sekali bagi gua, kalo tengok meter minyak motorsikal berada di paras "E". Kalau "E" tu bermaksud Enough gua puas hati la jugak ini tak, maksudnya Empty yang mintak gua isi semula atau gua boleh tolak motorsik...
  • Sahur Punya Cerita.!
    on Aug 6, 2011 in sarkastik
    Awal pagi semalam, gua bersahur kat luar. Selalu sahur gua yang dua tiga hari lepas biasa kami serumah bertukang kat dapur. Tapi memandangkan ada yang balik kampung jadi perasaan malas nak memasak tu timbul sebab yang balik tu la tukang masak kami. N...
Loading Comments...

Comments

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Close