Follow

bacalah dengan nama tuhanmu yang menciptakan

Owner: mohamadazhan

Listed in: Personal

Language: Malay

Tags: mohamadazhan

Report it


Site Statistics

Unique Visitors Today:
0
Page Views Today:
0
Unique Visitors this Week:
0
Page Views this Week:
0
Unique Visitors this Month:
0
Page Views this Month:
0
Total Unique Visitors:
1,831
Total Page Views:
2,702
Total Hits Out:
56
Traffic Chart

Latest Blog Posts for mohamadazhan.com

  • Jom Beriadah Di Taman Rekreasi Bukit Jalil (Gambar Menarik)
    on Apr 2, 2011 in Info Sihat
    Salam untuk semua, moga dirahmati ('',) Hujung minggu ni seperti biasa, saya perlu ubah sikit rutin mingguan yang banyak dihabiskan terperuk di bilik saja....kadang2 tidur ja, memang buang masa.ish2. Awal pagi sahaja, seorang kawan ajak jogging, sus...
  • Negeri Sarawak (Info Ringkas), Sempena Pilihan Raya DUN 2011
    on Apr 1, 2011 in Dun Sarawak
    Keluasan Negeri Sarawak adalah 124,449.51 kilometer persegi Salam untuk semua, moga dirahmati-NYA ('',) Menjelang Pilihan Raya DUN Sarawak pada 16/04/2011 ni, saya nak kongsi sedikti info tentang negeri terbesar di Malaysia ni. Selain keunikan Sarawa...
  • Minyak Naik Lagi, Ron 97 Naik 20 Sen
    on Apr 1, 2011
    Bermula tengah malam ini, petrol RON 97 dijual dengan harga baru pada RM2.70 seliter, kata Timbalan Presiden Persatuan Penjual Pengusaha Stesen Minyak Malaysia (PDAM) Datuk Zulkifli Mokti.Kenaikan itu bagaimanapun tidak melibatkan RON 95 dan bahan...
  • Doa Lapang Hati
    on Mar 30, 2011 in AGAMA
    ...
  • Konsert Nayid 2011
    on Mar 29, 2011 in Diri Nasyid
    Salam untuk semua, moga dirahmati-NYA ('',) Apa khabar ya sahabat semua? Moga sihat2 dan ceria2 selalu. Beberapa hari ni saya kalut sikit dengan tugasan dan kerja yang perlu disiapkan. Ni pun ada lagi yang belum beres...Apa pun yang utama semua dah s...
  • Rehat Sebentar...
    on Mar 25, 2011 in Isu
    Salam untuk semua, moga dirahmati-NYA ('',) Nak rehat beberapa hari...serabut melampau dengan kerja dan tugasan...stress ni.hehe. Terima kasih kepada sahabat2 yang terus datang melawat ya...
  • Peng Shulin, Manusia Separuh Badan.
    on Mar 25, 2011
    Salam untuk semua, moga ceria2 ('',)  Sesuatu yang kita selalu sebut , tapi jarang kita dapat lihat. Percaya tak ada orang boleh hidup hanya dengan separuh badan lepas digilis lori ? Pantang Maut Sebelum Ajal! Man, with half body... siapa lelaki...
  • Kisah & Nasihat Imam Syafie Dalam Menuntut Ilmu
    on Mar 24, 2011 in AGAMA
      Kisah Imam Syafie Menuntut Ilmu Imam Shafie merupakan salah seorang Imam Mazhab yang empat. Beliau mempunyai ketajaman akal dan kecerdikan yang luar biasa. Beliau telah menghafaz al-Quran seawal umur 9 tahun lagi. Setahun kemudian pula, bel...
  • Video Seks "Anwar", Kelas Mentaliti Pemimpin Negara?
    on Mar 23, 2011 in BERITA
     Suatu masa dulu merupakan pemimpin yang hebat... Dalam bab video yang disebut-sebut ni aku tak nak komen apa-apa sebab aku tak mau jadi "bias" sementelah lagi aku belum tengok video yang disebut-sebut tu. Mat Motor ni sendiri pun aku tak tau sa...
  • 80 Sebatan Menuduh Zina Kepada Orang Yang Baik, Surah an-Nur:4
    on Mar 23, 2011 in BERITA Isu
    Salam untuk semua, moga dirahmati-NYA ('',) Kes DSAI mula episod baru, kes liwat kelihatan masih tidak nampak titik noktahnya, mereka bertungkus lumus mencari bahan bukti untuk sabitkan DSAI sebagai Peliwat? Huh! Memang dahsyat...tapi ingat kuasa All...
Loading Comments...

Comments

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Close